niedziela, 15 stycznia 2012

Zaczynamy!

ZACZYNAMY!

W 3 Sezonie NLD bierze udział 36 graczy. Oczywiście poza zwycięzcami dwóch poprzednich edycji i stałymi graczami pojawiło się sporo nowych osób.


W oparciu o wyniki poprzednich sezonów zostaliście podzieleni na dwie grupy, gdzie będziecie grać systemem każdy z każdym przez najbliższy miesiąc. 8 najlepszych graczy z każdej grupy przechodzi do fazy pucharowej gdzie wyłonimy zwycięzcę 3 Sezonu Netowej Ligi Dominiona.


W sumie do rozegrania jest 17 kolejek co daje nam trzy tygodnie po 4 kolejki i ostatni tydzień z 5 kolejkami [zapewne będzie trochę dłuższy]. Start ligi liczony jest od dzisiaj tj. 16.01.2012 i myślę, że zwycięzce poznamy na końcu lutego 2012 roku.


Wysłałem do was plik z danymi kontaktowymi i 3 Sezon Netowej Ligi Dominiona uważam za otwarty!
Udanej zabawy i oby wam się karty dobrze tasowały!

12 komentarzy:

Aajk pisze...

Do mnie niestety nic nie dotarło. Mogę prosić o ponowną wysyłkę?

Lindal pisze...

Z Twoim mailem mam jakieś problemy. Wysłałem jeszcze raz jak nie dojdzie podaj może inny adres jeśli masz.

Aajk pisze...

Niestety, nic nie dotarło. Spróbuj na draker2 (malpa) wp.pl

Jeżeli z poprzedniego dostałeś jakiś zwrot to będę wdzięczny za forward. Sprawdzę czy na serwerze nie mamy jakiegoś problemu, ale w międzyczasie inne maile mi dochodzą.

Szept pisze...

Ja też nic nie dostałem i nie widzę siebie w zestawieniu, a zgłaszałem się.

Szept

Lindal pisze...

Aajk zobacz czy teraz doszło an ten drugi adres.

Szept - nie dostałem od Ciebie meila ze zgłoszeniem, kiedy wysyłałeś?

Szept pisze...

jakos tak przy wpisaniu w komentarzach zgłoszenia

Lindal pisze...

Nic nie dostałem, a na dobrego meila pisałeś bo na początku był błąd.

Lindal pisze...

Szept zwolniło się miejsce, napisz do mnie to Ci wyślę dane uczestników.

Leon pisze...

przeglądałem zasady i zobaczyłem, że z każdej grupy awansuje po 16 osób do pucharowej fazy. przy 18 zawodnikach w grupie to troche dziwne (dużo za dużo). wiem, że już rozgrywki sie zaczeły i pozno zeby to zmieniac ale moze warto o tym pomyslec i jesli nie teraz to nastepnym razem zmniejszyc liczbe osob awansujacych

Lindal pisze...

Do play off przechodzi po8 graczy z każdej grupy - pisałem o tym przy starcie ligi i w meilu do każdego z osobna.

Leon pisze...

to warto by było też zmienić regulamin na stronie, bo jest jak byk:
"Po rozegraniu wszystkich pojedynków po 16 najlepszych graczy z obu grup utworzy drabinkę i systemem pucharowym będzie grać aż do wyłonienia dwójki finalistów."

i ktos z 9,10 itd miejsca może mieć pretensje

Lindal pisze...

Cenna uwaga :)