sobota, 4 grudnia 2010

Zaległości, bugi i przerwa

Trzy rzeczy organizacyjne.
  • Robimy pięciodniową (do czwartku, 9.12) przerwę. Na ogarnięcie BSW się ze swoimi błędami i na nadgonienie zaległości przez Was.
  • Bug na BSW związany z Prosperity. Dawajcie proszę znać, gdy przestanie być bugiem.
  • Zaległości do rozegrania. Alvar niestety musiał zrezygnować z udziału. Po wpisaniu walkowerów w jego pojedynkach, proszę o jak najszybsze rozegranie poniższych pojedynków (o ile bug pozwoli). Jeżeli któraś z tych partii już się odbyła, a ja się pomyliłem - proszę o sygnał. Wiem też, że Aki może mieć problem z obecnością.

19 komentarzy:

Lindal pisze...

Pojedynek odbył się już wcześniej
pindzia - Lindal 2:0

Sir Dakr pisze...

Tak, z ciekawosci; jak objawia sie ten bug?

Lindal pisze...

Jak wyżej, graliśmy przed dodaniem prosperity
Lindal - Koomote 1:2

Bugów trochę jeszcze jest, jak ktoś chętny testować nowe karty to zapraszam :)

MyStudio pisze...

Wydaje się, że wszystko już jest ok, ale mogę się mylić. Powiedzcie, czy turnieje gramy na starych zasadach, czy z Prosperity ?

Yog pisze...

Jakie są bugi do tej pory?
ja jeszcze żadnych nie zaobserwowałem

Jedynie miałem tródnosci ze zrozumieniem działania karty Watchtower, ale już wiem.
w momencie zagrania dobierasz tak aby miec 6 kart na rece, ale jeśli jej nie zagrasz az do fazy kupowania, to karty które kupisz mozesz zdecydowa albo strashować albo połozyc na wierz swojego decku.
Opcja trashowania działa w ciekawy sposób z Goons

piotrsmu pisze...

Watchtower działa zawsze jak go masz na ręce czyli jak ktoś gra wiedźmę to też możesz zdecydować co z klątwą zrobić

Lindal pisze...

Czasami zmieniając kartę ze smugglera dostawałem też jej kopię - zamieniając przeciwnikowi miedziaka w klątwę sam dostawałem jedną :P

repek pisze...

@Norbert
Gra się na tym, co uznają oboje z graczy. Można grać na Prosperity, jeśli macie ochotę.

Szept pisze...

Aki napisał że poddaje partię.
Szept:Aki
2:0

Llewelyn_MT pisze...

Zaległy mecz nr 10 odbył się w zeszły czwartek. Zwycięzca tylko nie wpisał wyniku...

Na pewno Smuggler źle działa. Wszystkim przeciwnikom daje po 2 kopie karty, a czasem i używający go gracz dostaje kopię. Szczególnie to boli gdy komuś wyrzucasz prowincję. ;)

repek pisze...

@Llewelyn_MT
A jaki to wynik? Może wiesz.

Prośba do pozostałych - grajcie, bo nie chcę w nieskończoność przerwy wydłużać. :)

Dol pisze...

Pierwszy zaległy mecz - Dol-Hyubczas, zakończyny wynikiem 2-1 :) byłem w sumie pewny, że przegram tę gre, gdyż przeciwnik stworzył sobie lepszą talię ode mnie, lecz raz mu nie "siadły" karty i dałem radę kupić ostatnią Prowincje (gra wygrana 1 pkt.)

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

petraboot : curlanim 2:0

Yog pisze...

lol, whasnie miałem ciekawa gre:
-- Tindaloo gained a total of 225 points.
-- amo7 gained a total of 62 points.

z czego jakies 160 punktów z goons

zastanawia sie ile counterów tych punktów ma prawdziwy dodatek prosperity ;p

Lindal pisze...

Niewiele :P

# 16 znaczników 1pkt
# 15 znaczników 5pkt

Anonimowy pisze...

Dol - Genes 1:2

ufff

wilczelyko pisze...

Wyniki moich zaległych meczów napisałem pod poprzednim postem.

Anonimowy pisze...

Jeśli chodzi o BSW, to wygląda na to, że wszystko działa już poprawnie.

piotrsmu pisze...

wielokrotni próbowałem skontaktować się z Arturion-em niestety bezskutecznie widzę że nie tylko ja mam ten problem