sobota, 1 stycznia 2011

Grupa A Tydzień #4

Mam nadzieję, że po świątecznej przerwie nabraliście już sił do walki. Przekroczyliśmy półmetek, parę osób się wykruszyło, powinno pójść sprawnie. Walkowery wpisane, ale - zgodnie z prośbą - nie uwzględnione jeszcze w tabeli na stronie.

Na czele tabeli petraboot, ale Smoczokwik depcze jej po piętach. Życzę wszystkim powodzenia w pojedynkach z liderami oraz dużo pieniążków w Nowym Roku. Najlepiej świeżo tłoczonych.

Wszystkie pojedynki na najbliższy tydzień znajdziecie tutaj.

31 komentarzy:

Eahl pisze...

Eahl : Koomote 2:1

curlanim pisze...

curlanim - pindzia 2:1

twarda walka o każdy punkcik, końcówka szczęśliwie dla mnie :)

Anonimowy pisze...

ciamoslaw - Koomote 0:2

baczko pisze...

baczko - Eahl 2:1

Fart, dużo farta :)

curlanim pisze...

curlanim - Genes 2:0

no i znów jakoś się udało :)
w pierwszej partii wygrałem szczęśliwie, w drugiej więcej Możnych (? - Nobles) i kilku (? - Goons) załatwiło sprawę :)

Lindal pisze...

Lindal - Eorl93 2:1

Lindal pisze...

Lindal - curlanim 2:0
Emocjonujące dwie gry z małymi różnicami w pkt.
Dzięki i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Lindal - Aajk 1:2

Anonimowy pisze...

dluto - Aajk 0:2

Anonimowy pisze...

petraboot : Eahl 2:1

pierwsza przegrana, druga wygrana. Trzecia ledwo ledwo remis - w powtórce moja wygrana.

Anonimowy pisze...

dluto - Ciamoslaw 2:1

Anonimowy pisze...

dluto - Koomote 2:0

Anonimowy pisze...

Genes - dluto 1:2

Unknown pisze...

Uwaga! Mam uszkodzony komputer i działam na razie na zastępczym.
Proszę przeciwników o kontakt w ten długi weekend aby sie umówić na rozgrywki. Pozdrawiam Gregov

Anonimowy pisze...

Eorl93 - pindzia 2:1

Smoczokwik pisze...

Saleta - Smoczokwik 0:2

Anonimowy pisze...

Madiii-Smoczokwik 2:1

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

hubczas - Aajk 1:2

Łącznie zagraliśmy 4 gry, ale jedna zakończyła się remisem (pod względem punktów i liczby rozegranych tur).

hubczas pisze...

hubczas - Eorl93 2:1
hubczas - Ciamosław 2:0

jadwing pisze...

jestem w rozjazdach, kontakt ze mną tylko na maila. dziękuję za wyrozumiałość i pozdrawiam - jadwisia.

Anonimowy pisze...

Sir Dakr - Eorl93 0:2

baczko pisze...

baczko - Królewna 2:1

Unknown pisze...

Thoctar 2-0 sir Dakr

Z Dolem pojedynek rozegram dziś wieczorem, Jadwisia nie odzywa się ;/ (ale ja o lidze przypomniałem sobie dopiero w czwartek, więc brak kontaktu jest także moją winą)

Dol pisze...

Dol 2-1 Thoctar

Pierwsza gra dla mnie, druga dla przeciwnika (różnica zawsze p. 20 pkt.), trzecia dość wyrównana.

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

hubczas - curlanim 2:1
to były zacięte gry, ostatnia wygrana punktem (chyba się spociłem)

Anonimowy pisze...

madiii-jadwisia 2:1

Anonimowy pisze...

Saleta - Dol 2:0

repek pisze...

Dograjcie proszę pojedynki do końca - nie chciałbym nadmiernie przeciągać tej kolejki.

Anonimowy pisze...

Królewna - Smoczokwik 2:1

Przepraszam za opóźnienie i nie wiem jak to rozwiązać, ale z jadwisią nie ma kontaktu żadnego...

Dol pisze...

Dol93 2-1 madiii

Pierwsza gra wygrana przeze mnie jednym pkt., druga przegrana dość mocno, trzecia wygrana znów 1 pkt. :) emocjonujący pojedynek :)

Pozdrawiam