piątek, 4 lutego 2011

Faza grupowa zakończona

Dotarliśmy do końca fazy grupowej. Gratuluję w tym miejscu wszystkim, którzy przetrwali ten maraton i rozegrali wszystkie pojedynki. Zwłaszcza tym, którzy na tym etapie odpadli z naszej rywalizacji. Ogromnie dziękuję Wam za udział i walkę do końca. Po zakończeniu Ligi odezwę się również do Was w sprawie nagród gwarantowanych.

Na podstronach poświęconych grupom znajdziecie tabele. Proszę o sprawdzenie, czy nigdzie się nie pomyliłem. Pod sam koniec mogło być o to nietrudno, bo sporo osób oddawało pojedynki walkowerami.

Grzechu - mecz z k0rkiem po czasie zaliczyłem, bo nie miał istotnego wpływu na tabelę (walkower oznaczałby w zasadzie to samo). A szkoda byłoby Waszego czasu. Poza tym jednak byłem nieugięty.

Musiałem też wpisać sporo innych w.o. i to osobom, które normalnie grały swoje pojedynki regularnie. Kierowałem się tutaj tym, co zgłaszaliście. Jeśli była para, która nic nie zgłaszała - szedł w.o. obustronny. Ogólnie, patrząc na tabele, wydaje mi się, że nie miało to większego znaczenia.

W Grupie A doszło do niecodziennej sytuacji. Wycofali się gracze z miejsc 15, 17 i 18. W związku z tym na ostatnie miejsce premiowane udziałem w play-off wskoczył Genes.

Czekam na Wasze ewentualne zgłoszenia do soboty, 5 lutego, do 22.00. Potem wrzucam drabinkę pucharową.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moja gra z sarinem, nie odbyła się nie z mojej winy. Mimo że kilka razy pisałem do niego, określając odpowiadające mi terminy, odpisał dopiero w czwartek około północy. Napisał, że nie zauważył, iż mamy do rozegrania pojedynek. Nie napisałem tego tutaj wcześniej, bo myślałem, że jeszcze uda nam się rozegrać pojedynek. Wydaję mi się, więc że w tabeli powinien być walkower na moją korzyść.

Anonimowy pisze...

To ja marcin_smu ;)

repek pisze...

@marcin
Rozumiem, ale nie będę już nic zmieniał. Czas na zgłaszanie uwag i obiekcji był do końca 2 lutego. Tak jak robiło to sporo osób i uwzględniałem ich prośby o w.o. Milczący głosu nie mieli. :)

Rozumiem, że w Twoim przypadku miałoby to pewien wpływ na tabelę, ale mam nadzieję, że zrozumiesz, że zasady staram się trzymać jednakowe dla wszystkich.

Jutro [niedziela] drabinka.

pan_sarin pisze...

Faktycznie nie zorientowałem się , ze w tym tygodniu jest 5 kolejek nie 4 . Aczkolwiek marcin wyslal mi tylko 1 wiadomosc na ktora odpisałem tego samego dnia. Dla mnie to różnicy wielkiej nie robi - moge oddać walkowera. Aczkolwiek fajnie by było być konswekwentnym w organizacji - stąd też ja akceptuje decyzje repka.
Pozdrawiam Sarin