niedziela, 6 lutego 2011

Faza pucharowa - 1/16 finału

No to gramy dalej!

Tutaj znajdziecie drabinkę na fazę pucharową. Jest rozkład wynika z zajętych pozycji i premiuje graczy, którzy zajęli lepsze miejsca (później trafiają na graczy o zbliżonych wynikach).

Zasady rozgrywania pojedynków macie pod linkiem. W dużym skrócie: gramy do trzech wygranych partii, na randomset all, bez wymuszonej Kolonii (chyba że wylosują się odpowiednie karty z Prosperity).

Czas na rozegranie partii macie do środy, 9 lutego. Proszę nie przekraczać terminu.

23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję wszystkim graczom i organizatorom za sporą dawkę dobrej zabawy:)
Pozdrawiam
Koomote

Anonimowy pisze...

yakos - dluto 2:3

repek pisze...

Koomote - może podziękujesz po zakończeniu play-offów?

Aureus pisze...

Aureus 3 - 2 pindzia

Anonimowy pisze...

Madii 1 : 3 Nixon

Anonimowy pisze...

petraboot : k0rek 3:0

Anonimowy pisze...

Sarin - Saleta 1:3

jadwing pisze...

jadwisia - Grzechu 3:0

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Smoczokwik - latajacy_pies 2:3 dla psa.

Anonimowy pisze...

Aajk - Cahir 3:1

Anonimowy pisze...

piotrsmu - Koomote 1:3
Już się pożegnałem z liga, a tu się okazało że jestem w play-offach:)

repek pisze...

@Koomote
Facepalm. :)

Anonimowy pisze...

Eahl - stolarz, 1:3

Dolar pisze...

Aaaaaaaaaa!

Lindal - Dolar 2:3

Nie wiem jak udało mi się wygrać z przeciwnikiem, który kupuje w jednym ruchu 2 prowincje i ogrody. Wszystkie partie wyrównane(poza 3, gdzie zostałem rozwalony). Przez 5 gier nie trafiło nam się ni GOONS ni COLONY.

Czemu w grupie wszyscy rozpisywali się na 100 linijek, a teraz nic, tylko wynik?

curlanim pisze...

curlanim - Leon 3:0

Pojedynki o wiele bardziej wyrównane niż wynik końcowy, w tym ostatni wygrany jednym oczkiem... Szczęśliwie w kolejnej rundzie...

Yog pisze...

Tindaloo - Genes 3:0
Głupio mi, tak wyszło jakoś szybko

Anonimowy pisze...

hubczas - GoldenDragon 3:1
po szybszych 2 pierwszych partiach, po których było 1:1, przyszła kolej na dłuższe. W obu udało mi się wygrać 1 punktem o.O DUUUŻO szczęścia

Leon pisze...

Curlanim: było blisko, ale Twoja w pełni zasłużona wygrana. W trzeciej rundzie już w zasadzie byłem pewny zwyciestwa :-) a tu klops.

Gratulacje

Dziekuje wszystkim za gry I Repkowi za organizację

Szept pisze...

Szept:Królewna
3:2

Anonimowy pisze...

Eahl ; stolarz, 1:3,
podawalem juz, a widze ze nie wpisane ;)

repek pisze...

Marcinie? Sir Dakrze? :)

Sir Dakr pisze...

Przepraszam ale mamy problem ze zgraniem w czasie. Mam nadzieje, ze dzis sie w koncu uda.

Anonimowy pisze...

marcin_smu - Sir Dakr 3:1 wreszcie udało się zagrać ;)