czwartek, 24 lutego 2011

Podsumowanie sezonu

Szczęśliwie dotarliśmy do końca drugiego sezonu tej GLG, Głupiej Losowej Gry. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze i że warto było zarwać te kilka nocek.

W nagrodę dostaniecie nagrody (proszę przysyłać adresy - każdy dostanie Zaskórniaka!), a ode mnie macie trochę statystyk.

W tym miejscu dziękuję też sponsorom, czyli Bardowi, Luzodajni, Replikatorowi i Poltergeistowi, a także naszym kibicom - Gramajdzie i Wookiemu. Fajnie, że byliście z nami.

No, to tyle. Mój komentarz po kliknięciu na "komentarze".

10 komentarzy:

repek pisze...

Tradycyjny komentarz ode mnie.

1. Przede wszystkim cieszy mnie frekwencja. Nawet pomimo faktu, że kilka osób odpadło na początku, a kilka w trakcie - i tak było Was bardzo dużo. Ponad czterdziestka aktywnych uczestników to naprawdę fajny wynik.

2. Ta frekwencja miała też swoje gorsze strony, czyli właśnie walkowery i odpadanie ludzi w trakcie sezonu. Pod koniec zdecydowanie za dużo wyników wpisywałem jako w.o. Nie wypaczyło to tabel, bo rezygnowali zazwyczaj gracze z dołu drabinki. Ale dla mnie było wyjątkowo męczące.

3. Inne ciemne strony sukcesu frekwencyjnego? Ten sezon kosztował mnie naprawdę sporo czasu. Nie chcę tu robić z siebie męczennika, bo wiedziałem, w co się ładuję. Kręci mnie robienie takich zabaw, więc nie narzekam. Ale i tak czasu pożerało to sporo.

Dlatego na 100% nie zrobię kolejnego sezonu. Jestem gotów przekazać prowadzenie rozgrywek komuś z Was lub innej chętnej osobie. Mogę pomóc z kontaktami (podać namiary na sponsorów). Mogę - jako pomysłodawca zabawy i przedstawiciel Poltera - zapewnić, że serwis będzie dalej zaangażowany we wspieranie NLD.

Ale jeśli chcecie bawić się w ten sposób dalej, ktoś musi przejąć pałeczkę organizatora.

I tym optymistycznym akcentem kończę - jeszcze raz ogromnie dziękując Wam za te parę miesięcy zabawy.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

z mojej strony chcialem ogromnie podziekowac wszystkim uczestnikom no i Repkowi rzecz jasna, kawał dobrej roboty, dzieki za poswiecenie i godziny spedzone przed dominionem ;)
pozdrawiam stolarz !

Eahl pisze...

Wielkie dzieki za calosc, naprawde fajna zabawa. Brawo liderzy, brawo wszyscy, brawo repek.

Jestem gotow sie zadeklarowac zajac sie organizacja nastepnego sezonu/sezonow, natomiast po komentarzu repka powyzej potrzebuje do teamu kogos kto programuje w php/mysql i serwera. Repek, czy na polterze by sie dalo?

P.

Eahl pisze...

Jesli ktos ma ochote pomoc mi w tym od strony programistycznej, to damy rade :) Jakby co: przemek.galek@mindlab.pl

repek pisze...

Spytam się szefa i dam znać.

repek pisze...

Ale co do programisty - z naszej strony raczej nie ma szans na to.

Eahl pisze...

Bardziej myslalem o wolontariuszu sposrod graczy :) Na pewno ktos sie tym zajmuje :)

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki dla repka za organizację tej edycji. Dla mnie była to pierwsza odsłona i bawiłem się świetnie (pozdrowienia dla przeciwników :)), więc naprawdę liczę na to, że ktoś przejmie pałeczkę.

Eahl, miejsce na serwerze polterowym się na pewno znajdzie.

Eahl pisze...

No to tylko brakuje programisty :)

Ja niestety jestem lama w programowaniu, natomiast potrafie bardzo jasno wyjasnic co i jak ma dzialac i jak byc zrobione tak, zbey bylo to fajne dla uczestnikow i zjadliwe dla prowadzacych. Biore na siebei wszelkie koncepcje tabelkowo - regulaminowe, zeby w oparciu o doswiadczenia z tej edycji rzeczy uporzadkowac. Ale w systemie komantarzy i recznego prowadzenia tabelek (jak Repek slusznie powiedzial) mozna dostac kociokwiku :)

Moze Repek wyslesz maila podziekowaniowego do wszystkich i przy okazji przyspamujemy skrzynki apropos programista needed?

P.

repek pisze...

Ok, w wolnej chwilce.